23.6.2017 otevřeno: 735 x

Mizuno se stalo hlavním partnerem ČSH v oblasti sportovního vybavení

Japonská značka Mizuno se stává pro příští 4 roky hlavním partnerem Českého svazu házené na poli sportovního vybavení. Smlouvu o partnerství podepsali zástupci ČSH a společnosti LEVELSPORTKONCEPT, která firmu Mizuno v ČR zastupuje, v rámci akce Hvězdy pro legendy v Praze na Štvanici.

Zástupci společnosti LEVELSPORTKONCEPT, která je výhradním distributorem japonské značky Mizuno pro Českou republiku, podepsali novou čtyřletou smlouvu se zástupci Českého svazu házené. Kromě obuvi, kterou využívají házenkáři již od roku 2014, budou nově od sezóny 2017/18 hráči českých reprezentačních týmů, jako první národní házenkářský tým v historii, oblékat současně i kompletní soupravu oblečení. Smlouva byla podepsána při příležitosti konání akce Hvězdy pro legendy na pražské Štvanici.

 

 

Japonská značka Mizuno je v celosvětovém měřítku na poli házené významným hráčem. V minulém roce během mistrovství světa na obuv Mizuno spoléhalo více než 38 % všech hráčů, což bylo nejvíce ze všech značek. Na produkty Mizuno spoléhají hráči napříč všemi reprezentacemi. Poprvé v historii však bude Mizuno oblékat i obouvat kompletní reprezentační tým najednou.

„K naší nové a kompletní spolupráci se značkou, jako je Mizuno, nemohu říci více, než že si ji moc vážíme. Je skvělé mít takového partnera, který nám kompletně vybaví naše všechny národní týmy v takové kvalitě a zároveň v požadované národní identitě,“ řekl při středečním podpisu smlouvy prezident Českého svazu házené Radek Bendl.

David Novák, obchodní ředitel společnosti LEVELSPORTKONCEPT, která je výhradním distributorem značky Mizuno pro Českou republiku dodává: „Jsme velice rádi, že se nám podařilo úspěšně rozšířit současnou spolupráci s Českým svazem házené a podpořit tak tento stále rostoucí sport. Zároveň je skvělé, že máme možnost jako první v historii značky Mizuno obléci celou házenkářskou reprezentaci od hlavy až k patě.“

 

 

 

O značce Mizuno


Od roku 1906 je Mizuno jednou z vedoucích značek na trhu v oblasti sportovního vybavení a jeho designu, technologií a inovací. Neustále zavádí na celosvětový trh nová revoluční sportovní řešení. Díky své síti mezinárodních kanceláří v Mnichově, Paříži, Londýně, Barceloně a Turíně se bezpochyby stala jednou z vedoucích sportovních značek napříč EMEA regionem. V návaznosti na její stávající silné postavení na výše uvedených trzích má Mizuno dlouhodobý růstový potenciál, a to zejména právě v segmentu halových sportů jako je házená a volejbal, nebo dále běhání, fotbal a tenis.